2011. augusztus 26., péntek

Philips DVDR 75 - dvd felvevő - 1FT NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

Aukcióra bocsátom a képeken látható Philips dvd felvevőt. A teteje karcos, de elöl a panel nagyon szép karc-mentes állapotban van !
Amit kipróbáltam rajta:
mp3-at játsza
dvd filmet játsza
divx-et nem tudta lejátszani
Rádugtam a dvdre a l TV coaxil kábelt és a legelső adót, az M1-et hozta be, csatornát nem tudom hogy lehet váltani. Ezt 6 módon tudtam felvenni 30 perc, 1 óra, 1, 5 óra, 2 óra, 2, 5 óra, 3 óra. Ettől függ milyen minőségben rögzíti. DVD RW+ re vettem fel, gyorsan kezeli a lemezt, több felvételt is lehet rá egymás után rögzíteni. A felvétel módját a kezelőpanelen a felvevő gomb nyomkodásával lehet állítani.
Távirányítóm nincs hozzá.
A kezelőfelületnél van egy lehajtható ajtó ami kompozit video, S-Video és sztereó hang bemenet, továbbá a DV In csatlakozót rejt.
Hátul antenna be/ki, 2 Scart csatlakozó, RCA video és audio kimenet, S-Video kimenet,  koaxiális digitális hangcsatlakozó. Az egyik Scart-on a TV felé lehet csatlakozni (akár RGB jellel), a másikra bármilyen külső képforrás ráköthető.
Ha valamit nem írtam le és nem egyértelmű a képekből KÉRDEZD MEG és kipróbálom tudja e, stb.
Kérlek licitálás előtt kérdezz
Futárral 1590 szállítás, postával csak saját felelősségre küldöm(1050ft)!
Jó licitálást!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-06 15:57
. Philips DVDR 75 - dvd felvevő - 1FT NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése