2011. május 31., kedd

Herbertből 20 DEN-es barna harisnyanadrág, ÚJ! - Jelenlegi ára: 290 Ft

Üdvözöllek!
Köszönöm, hogy benéztél hozzám!
Remélem, hogy találsz nálam kedvedre való dolgot!
Minden esetben erre a névre és számlaszámra utalj:
Szabó Flóra, OTP Bank, 11773463-00555751
A közleménybe kérlek a nevedet írd meg!
Főiskolára járok, az órarendemtől függ, hogy mikor tudok postára menni, kérlek ezt vedd figyelembe! De persze amint tudok, postázok, max. 2 hét alatt!
A meghirdetett termékeimet nagyon kedvező áron kínálom, egy olyan összegért, ami szerintem nem túlzás, de persze egy korrekt összegben megállapodhatunk!
Minden ruha fehérnemű, kiegészítő cigaretta és állati szőr mentes!
A termékeimről minden információt közlök, ha valami nem egyértelmű, írj!
Az általam kínált dolgok csak párszor használtak, ezalatt azt értem, hogy van olyan is, amit csak próbáltam, és még mosva sem volt!
Sok termékemhez nem írok külön kis ismertetőt, mert a képek magukért beszélnek!
Bátran licitálj, és kérdezz, ha valami nem egyértelmű!
A termékről:
Új, csak a kép kedvéért bontottam ki.
Herbert boltban vásároltam, olasz harisnya.
20 DEN, 1-es méret, 40-55 kg között, 145- 160 cm között tökéletes.
Vásárolj be nálam nagyon olcsón! Ha több terméket veszel spórolhatsz a postaköltségen!
Szeretném kiüríteni a szekrényemet, kérlek segíts ebben!
Ha tőlem vásárolsz, akkor pár 100 Ft-ért hozzájuthasz nagyon szép, jó minőségű/márkájú, divatos darabokhoz!



Jelenlegi ára: 290 Ft

Az aukció vége: 2011-06-11 22:56
. Herbertből 20 DEN-es barna harisnyanadrág, ÚJ! - Jelenlegi ára: 290 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése